Obecność marki w social mediach to w tej chwili obowiązek.Dowiedz się jak poruszać się w tej przestrzeni!
Czego dowiesz się na szkoleniu:
1. Nauczysz się w jaki sposób prawidłowo wyznaczać strategię działań w social media,
2. Lepiej zrozumiesz mechanizmy, które stoją za zachowaniami konsumentów w mediach społecznościowych,
3. Poznasz platformy społecznościowe, które możesz wykorzystać w Polsce oraz narzędzia, które pozwolą Ci ułatwić pracę w ich obszarze,
4. Dowiesz się o formatach reklamowych dostępnych w obszarze mediów społecznościowych,
5. Poznasz mechanizmy tworzenia społeczności internetowej wokół swojej marki.
28 kwietnia
-
9:15 - 9:30 Rejestracja uczestników, poranna kawa
-
9:30 - 10:15
Krajobraz social mediaYouTube, Twitter, Instagram, Linkedin; Jak wykorzystywać najlepiej dostępne portale, gdzie tworzyć profile i jak osiągać efekty
-
10:15 - 10.30 Przerwa kawowa
-
10:30 - 11:00 Strategia social media
Co musi zawierać, po co ją tworzyć, w jaki sposób skutecznie przygotować, na jakie pytania powinna odpowiadać.
-
11:00 - 12:00
Warsztat z tworzenia strategii -
12:00 - 12.15 Przerwa kawowa
-
12:15 - 13.30 Facebook bez tajemnic
Jak się komunikować, czy warto tworzyć aplikacje, jak organizować konkursy na Facebooku, angażowanie społeczności
-
13.30 - 14:30 Lunch
-
14:30 - 15:30 Reklama na Facebooku
Power editor, manager reklam i inne narzędzia. Jak przygotować reklamę, w jaki sposób optymalizować, o czym warto pamiętać, piksel konwersji i remarketing, custom audiences.
-
15:30 - 16:15
Warsztat z reklam na Facebooku -
16:15 - 16:30 Podsumowanie dnia - sesja pytań i odpowiedzi
29 kwietnia
-
9:15 - 9:30 Poranna Kawa
-
9:30m - 10:30 Social selling
Sprzedaż w social media; jak pozyskiwać leady, jak konwertować w klientów, możliwości różnych kanałów dla branż b2b i b2c
-
10:30 - 10:45 Przerwa kawowa
-
10:45 - 11:30 Obsługa klienta w social media
Typowe sytuacje, sposoby reagowania, potrzebne narzędzia, kryzysy,
-
11:30 - 12:15
Ćwiczenia z obsługi klienta i social sellingu -
12:15 - 12:30 Przerwa
-
12:30 - 13:15 Narzędzia social media
Monitoring, zarządzanie społecznościami, tworzenie grafik, tworzenie wideo, marketing automation i inne.
-
13:15 - 14:15 Lunch
-
14:15 - 15:00 Analityka w social media
Co mierzyć, czym mierzyć, porównanie z innymi markami, ROI, wskaźniki, określanie KPI
-
15:00 - 15:45 Dobre i złe praktyki w social media
Nieetyczne działania, żebrolajki, dobre przykłady kampanii i prowadzonych stron
-
15:45 - 16:00 Przerwa kawowa
-
16:00 - 16:45 Social media a marketing online
Jak wykorzystać media społecznościowe w działaniach w sieci. SEO, kampanie, landing page, strona www.
-
16:45 - 17:00 Podsumowanie dnia - sesja pytań i odpowiedzi. Wręczenie certyfikatów.
Szkolenie poprowadzi:
Monika Czaplicka
czaplicka.euW branży social media działa od 8 lat. Pracuje w swojej agencji Wobuzz dla klientów z różnych dziedzin. Wykształcenie socjologiczne, zdobyte w trakcie studiów w Instytucie Socjologii UW, umożliwia jej analizowanie danych i obserwowanie sieci z ciekawej perspektywy. Jej debiutancka książka “Zarządzanie kryzysem w social media” nakładem wydawnictwa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania.
Szkolenie szczególnie polecamy:
- specjalistom ds. marketingu i PR-u,
- managerom ds. komunikacji,
- brand managerom,
- właścicielom małych i średnich przedsiębiorstw,
- osóbom chcącym lepiej poznać i zrozumieć zasady działania mediów społecznościowych.