W programie uwzględnione są przerwy, które będzie wyznaczał prowadzący.
Rejestracja uczestników - poranna kawa i herbata
Nowe trendy w komunikacji
Trend semi-live
Przerwa kawowa
Snapchat - jak działa?
Nowe oblicze Instagrama
Lunch
Przegląd inspirujących aplikacji i sposoby na ich komercyjne wykorzystanie
Przerwa kawowa
Warsztat - tworzenie strategii
Zadanie warsztatowe, którego efektem będzie wytworzenie wstępnej koncepcji strategii wykorzystania narzędzi do relacji semi-live i real-live w kontekście marki uczestnika na podstawie autorskiego narzędzia przygotowanego przez trenera. Oprócz pracy na gotowym narzędziu, refleksji z trenerem nad najlepszym rozwiązaniem dla konkretnej marki, uczestnicy będą mieli możliwość dyskusji i wymiany doświadczeń.
Zakończenie warsztatów. Podsumowanie i rozdanie certyfikatów.
Podsumowanie najważniejszych zagadnień szkolenia i czas na pytania od uczestników
© Copyright 2024 International Data Group Poland S.A.
00-131 Warszawa, ul. Grzybowska 2/44
tel. +48 22 3217800