Jak sprzedawać więcej za pomocą Google Adwords?
Czego dowiesz się na szkoleniu:
1. Dowiesz się co możesz zrobić by skuteczniej prowadzić kampanie AdWords
2. Poznasz techniki optymalizacji pozwalające na zwiększenie efektów Twojej kampanii
3. Zdobędziesz praktyczną wiedzę dotyczącą wszystkich narzędzi dostępnych w ramach reklamy w wyszukiwarkach
4. Poznasz Case Study kampanii AdWords dla dużych serwisów e-commerce i nie tylko.
To szkolenie jest dla Ciebie jeżeli:
Promocyjna cena
do 31 maja!
-
8:45 - 9:00 Rejestracja uczestników - poranna kawa i herbata
-
9:00 - 9:30 Świat użytkownika wyszukiwarki
Charakterystyka użytkownika Google
Czego, jak i kiedy szuka internauta?
Co daje nam znajomość trendów Google?
-
9:30 - 10:15 Identyfikacja błędów drogą do optymalizacji
Najczęściej popełniane błędy w procesie planowania kampanii,
Jak nie tworzyć słów kluczowych,
Copywriter płakał gdy czytał, czyli czego unikać w treściach reklamowych,
gry.pl, czyli błędy w kierowaniu w sieci reklamowej.
-
10:15 - 10:30 Przerwa kawowa
-
10:30 - 12:00 Budowanie wyniku jakości kampanii (zaawansowane metody optymalizacji)
Zarządzanie dopasowaniami słów kluczowych,
Optymalizacja treści reklamowych pod kątem konwersji,
Zarządzanie stroną docelową,
Spadki i wzrosty – zarządzanie stawkami CPC,
Meandry sieci reklamowej. Czy może służyć jako narzędzie sprzedażowe?
YouTube – nie tylko obejrzenia. Jak optymalizować kampanię Video?
-
12:00 - 13: 00 Lunch
-
13:00 - 13:45 Czy Remarketing nadal działa?
Możliwości remarketingu w wyszukiwarce
Praktyczne aspekty dynamicznego remarketingu
Strategie tworzenia list remarketingowych
Jak zarządzać kampanią remarketingową
-
13:45 - 14:30 Optymalizacja ścieżki zakupowej
Jak wyodrębnić ścieżki zakupowe klienta?
Identyfikacja punktów wyjścia na ścieżce zakupowej,
Zastosowanie reguł w procesie optymalizacji sprzedaży,
Synergia z innymi mediami.
-
14:30 - 14:45 Przerwa kawowa
-
14:45 - 15:15 Nowe narzędzia Google
DSA – zalety i zagrożenia,
Google Shopping – o czym należy pamiętać i jak efektywnie wykorzystać,
GSP – sprzedażowy mailing Google.
-
15:15 - 15:50 Jak maksymalnie wykorzystać Google Analytics?
Przykłady zaawansowanych raportów niestandardowych,
Śledzenie zdarzeń,
Czy można łączyć w analytics dane sprzedażowe online i offline?
-
15:50 - 16:50 Case Study - Realne kampanie i ich rezultaty omawiane przez prowadzącego
-
16:50 - 17:00 Podsumowanie warsztatów i rozdanie certyfikatów
Szkolenie poprowadzi:
Maciej Jastrzębski
CodemediaW branży SEM pracuje od 2005 roku. Doświadczenie zdobywał w Performance - Media, a następnie w domu mediowym Universal McCann. Od marca 2011 roku pracuje w Codemedia S.A. gdzie zajmował się tworzeniem działu SEM od podstaw. Wcześniej również szkoleniowiec w ramach AdWords Seminar Leaders. Przez dziewięć lat pracy prowadził kilkaset kampanii AdWords dla klientów z różnych obszarów rynku. Autor publikacji i recenzji w mediach branżowych. Jak sam twierdzi, w przekazywaniu wiedzy najważniejsza jest interakcja z użytkownikiem, dlatego też podczas warsztatów stawia na częstą wymianę zdań z ich uczestnikami. W czasie wolnym miłośnik literatury i aktywny kibic piłkarski.