Grafika tła

GOOGLE ADWORDS

Optymalizacja kampanii sprzedażowych w Google Adwords

18 CZERWCA, 2015 r., WARSZAWA

BG Image


Jak sprzedawać więcej za pomocą Google Adwords?
 

 Pokażemy sposoby uniknięcia najczęściej popełnianych błędów, które są przyczyną nieskuteczności kampanii reklamowych.

Omówimy całe spektrum narzędzi dostępnych w ramach kont reklamowych Google. Skupimy się na praktycznych elementach, które mają największy wpływ na efekty sprzedażowe.

Dowiesz się również jak analizować dane płynące z Google Analytics i jak wykorzystywać je w połączeniu z danymi dotyczącymi prowadzonych przez Ciebie działań reklamowych.

CałoŚć poparta zostanie danymi dokumentującymi realnie przeprowadzone kampanie, które zostaną zaprezentowane w formie Case Study.

Nie zabraknie praktycznych ćwiczeń, które wykorzystasz w swojej firmie już następnego dnia.  


Zarejestruj się już dziś premiujemy zgłoszenia grupowe - skontaktuj się za nami: [email protected]PROSIMY UCZESTNIKÓW O ZABRANIE KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH.

Czego dowiesz się na szkoleniu:

1. Dowiesz się co możesz zrobić by skuteczniej prowadzić kampanie AdWords
2. Poznasz techniki optymalizacji pozwalające na zwiększenie efektów Twojej kampanii
3. Zdobędziesz praktyczną wiedzę dotyczącą wszystkich narzędzi dostępnych w ramach reklamy w wyszukiwarkach
4. Poznasz Case Study kampanii AdWords dla dużych serwisów e-commerce i nie tylko.

About Image

To szkolenie jest dla Ciebie jeżeli:

1. zajmujesz się systemem reklamowym AdWords,
2. chcesz poszerzyć swoje umiejętności w zakresie optymalizacji kampanii,
3. prowadzisz działania reklamowe w Google na własne potrzeby,
4. pracujesz w agencjach zajmujących się reklamą w Google.

Zarejestruj się już dziś!
Promocyjna cena
 do 31 maja!
  • 8:45 - 9:00 Rejestracja uczestników - poranna kawa i herbata


  • 9:00 - 9:30 Świat użytkownika wyszukiwarki

    Charakterystyka użytkownika Google

    Czego, jak i kiedy szuka internauta?

    Co daje nam znajomość trendów Google?

  • 9:30 - 10:15 Identyfikacja błędów drogą do optymalizacji

    Najczęściej popełniane błędy w procesie planowania kampanii,

    Jak nie tworzyć słów kluczowych,

    Copywriter płakał gdy czytał, czyli czego unikać w treściach reklamowych,

    gry.pl, czyli błędy w kierowaniu w sieci reklamowej.

  • 10:15 - 10:30 Przerwa kawowa 


  • 10:30 - 12:00 Budowanie wyniku jakości kampanii (zaawansowane metody optymalizacji)

    Zarządzanie dopasowaniami słów kluczowych,

    Optymalizacja treści reklamowych pod kątem konwersji,

    Zarządzanie stroną docelową,

    Spadki i wzrosty – zarządzanie stawkami CPC,

    Meandry sieci reklamowej. Czy może służyć jako narzędzie sprzedażowe? 

    YouTube – nie tylko obejrzenia. Jak optymalizować kampanię Video?

  • 12:00 - 13: 00 Lunch


  • 13:00 - 13:45 Czy Remarketing nadal działa?

    Możliwości remarketingu w wyszukiwarce

    Praktyczne aspekty dynamicznego remarketingu

    Strategie tworzenia list remarketingowych

    Jak zarządzać kampanią remarketingową

  • 13:45 - 14:30 Optymalizacja ścieżki zakupowej

    Jak wyodrębnić ścieżki zakupowe klienta?

    Identyfikacja punktów wyjścia na ścieżce zakupowej,

    Zastosowanie reguł w procesie optymalizacji sprzedaży,

    Synergia z innymi mediami.

  • 14:30 - 14:45 Przerwa kawowa 


  • 14:45 - 15:15 Nowe narzędzia Google

    DSA – zalety i zagrożenia,

    Google Shopping – o czym należy pamiętać i jak efektywnie wykorzystać,

    GSP – sprzedażowy mailing Google.

  • 15:15 - 15:50 Jak maksymalnie wykorzystać Google Analytics?

    Przykłady  zaawansowanych raportów niestandardowych,

    Śledzenie zdarzeń,

    Czy można łączyć w analytics dane sprzedażowe online i offline?

  • 15:50 - 16:50 Case Study - Realne kampanie i ich rezultaty omawiane przez prowadzącego


  • 16:50 - 17:00 Podsumowanie warsztatów i rozdanie certyfikatów


Szkolenie poprowadzi:

Speaker

Maciej Jastrzębski

Codemedia

W branży SEM pracuje od 2005 roku. Doświadczenie zdobywał w Performance - Media, a następnie w domu mediowym Universal McCann. Od marca 2011 roku pracuje w Codemedia S.A. gdzie zajmował się  tworzeniem działu SEM od podstaw. Wcześniej również szkoleniowiec w ramach AdWords Seminar Leaders. Przez dziewięć lat pracy prowadził kilkaset kampanii AdWords dla klientów z różnych obszarów rynku. Autor publikacji i recenzji w mediach branżowych. Jak sam twierdzi, w przekazywaniu wiedzy najważniejsza jest interakcja z użytkownikiem, dlatego też podczas warsztatów stawia na częstą wymianę zdań z ich uczestnikami. W czasie wolnym miłośnik literatury i aktywny kibic piłkarski.