Doświadczenia managerów z firm: Internet Mall Polska (Mall.pl), Decathlon, Ochnik, Frisco.pl, Empik Group, Bank Credit Agricole Polska, Neckermann Polska.
Do wyboru 1 z 4 tematów: YouTube w e-commerce, Synergia analityki i SEM, Strategia omnichannel oraz Prawne aspekty e-commerce.
W czasie konferencji odbędzie się premiera XI raportu E-commerce Standard – sprawdzonego źródła wiedzy o aktualnym stanie rynku e-commerce w Polsce.
konferencje E-commerce Standard to znane i cenione wydarzenia w branży internetowej.
Konferencja E-commerce Stanrdard jedna z najbardziej rozpoznawalnych i posiadająca najdłuższą historię konferencja poświęcona tematyce sprzedaży produktów i usług przez Internet.
Pierwszy dzień konferencji to najciekawsze studia przypadków, drugi dzień zostanie wzbogacony równoległymi sesjami warsztatowymi, podczas których uczestnicy będą mieli okazję na zgłębienie tematu w mniej formalnych, kameralnych grupach.
Jak co roku, konferencji będzie towarzyszyła premiera raportu z ogólnopolskiego badania branży e-commerce.
E-commerce Standard 2016 to nie tylko wiedza i nowe doświadczenie, to także możliwość networkingu i nawiązania nowych relacji w branży e-commerce, czemu sprzyjać będzie towarzysząca impreza wieczorna dla uczestników konferencji, która odbędzie się w LATINO BRASSERIE @FERDY’S, mieszczącym się na parterze hotelu Radisson Blu Centrum.
Rejestracja uczestników, poranna kawa i networking.
Po każdej prezentacji zaplanowaliśmy krótką sesję na pytania i odpowiedzi do naszych prelegentów - zapraszamy do dyskusji.
Krajobraz polskiego E-commerce 2016
Aż 78% polskich sklepów on-line uzyskało wzrost sprzedaży w skali roku, a 45% z nich osiągnęło wzrost większy niż 20%. Jedynie 12% podmiotów zanotowało mniejsze obroty niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Co ważne, dynamiczne wzrosty nie odbywają się kosztem rentowności, ponieważ prawie 70% wszystkich sklepów działających w e-commerce osiągnęło zysk. To tylko niektóre wnioski z corocznego badania E-commerce Standard 2016.
CASE STUDY: Wyjdź poza schemat. Co łączy Uber z e-commerce?
CASE STUDY: Specyfika branży – jak wykorzystać ją do zbudowania przewagi konkurencyjnej?
E-grocery, czyli e-commerce branży spożywczej, zaspokaja tak szczególną i codzienną potrzebę użytkownika, że trudno porównywać jego wyzwania i sposób działania do typowego e-commerce. Zbudowanie zaufania i lojalności klienta wymaga kilku zamówień - pierwsze to zazwyczaj „badanie” możliwości sklepu. Zakupy tak ścisle związane z codziennością i rytmem życia klientów zwiększają oczekiwania – zamówienie musi być na czas, a braki lub opóźnienie mogą skutkować odejściem. W czasie prezentacji opowiem o specyfice tego sektora, o jego głównych wyzwaniach i możliwościach wdrożenia strategii omnichannel: Jak zachować większą spójność między kanałami (także w kontakcie z dostawcą)? Jak wykorzystać krótki czas reakcji do kolejnego zamówienia? A także jakie są największe różnice pomiędzy funkcjonowaniem e-grocery w Polsce i zagranicą?
Przerwa na kawę, networking.
CASE STUDY: Jak różne podejścia do monitorowania działań przekładają się na zmianę decyzji marketingowych?
Firmy e-commerce w Polsce stosują różne modele weryfikacji skuteczności działań marketingowych, przyjmując różne modele atrybucji i monitorowania działań. Na przykładzie działań Neckermann Polska chcemy zaprezentować, w jaki sposób przyjęty model determinuje taktyczne i strategiczne decyzje na temat dalszego kształtu kampanii.
Płatności w m-commerce – jak usprawniają proces zakupowy i zwiększają zyski sprzedawców internetowych?
CASE STUDY: Technologia w służbie kampanii internetowych - 3 praktyczne przykłady.
Większość działań zwiększania sprzedaży przez Internet opiera się na wybiórczej optymalizacji działań od strony Klienta lub Agencji. Przyszedł czas, w którym chcieliśmy zmienić podejście i wykorzystać potencjał ukryty w odpowiednim zagregowaniu wszystkich działań oraz procesów w całym lejku sprzedaży. Naszym celem było więc stworzenie jednego spójnego i holistycznego systemu do monitoringu działań internetowych. Dodatkowo wdrożyliśmy też rozwiązania zmniejszające koszty CC (eliminujące zbędne kontakty) oraz ułatwiające szybkie tworzenie i optymalizację Landing Page. Wymagało to stworzenia lub wykorzystywania nowych narzędzi i technologii (obecnie coraz szerzej dostępnych na rynku). Na przykładach trzech wdrożeń przedstawię przebytą przez nas drogę, wnioski oraz efekty jakie uzyskaliśmy.
Lunch, networking.
CASE STUDY: Jak skutecznie rozpocząć sprzedaż online? Sześć biegów e-commerce.
Decathlon w Polsce otworzył się na sprzedaż internetową pod koniec 2012 r. Przez te 4 lata zebraliśmy wiele doświadczeń, które pozwoliły na lepsze dostosowanie się do zmieniającej rzeczywistości. W trakcie prezentacji przedstawione zostanie 6 studiów przypadków (w tym m.in. związany z budową strony, logistyką, personalizacji oferty), które pozwoliły Decathlon na szybki rozwój sprzedaży internetowej.
Leasing on-line jako nowa metoda płatności w kanale e-commerce.
Badanie fokusowe przeprowadzone wśród mikro przedsiębiorców oraz w sektorze MŚP przekonało nas, że mniejsze firmy szukają prostych i szybkich metod finansowania. Jedna czwarta z ww. firm zadeklarowała chęć podpisania umowy leasingu w kanale on-line, co stanowi doskonały wynik (dla nowych produktów pozytywny wynik to około 10%). Badanie wykazało, że dla mniejszych firm, które stanowią ważną część klientów sektora e-commerce, ważna jest nie tylko cena usługi, ale również przejrzystość procedur, możliwość zawarcia umów o niższej wartości, szybkość reakcji, bezpieczeństwo danych i brak ukrytych kosztów. Na tych założeniach oparliśmy nasz produkt SimplyLease. W trakcie naszej prezentacji pokażemy, jakie korzyści może przynieść sklepom i ich klientom leasing on-line w kanale e-commerce.
CASE STUDY: Pięć wyzwań e-commerce które rozwijają sprzedaż.
Część firm z branży e-commerce podczas intensywnego rozwoju osiąga moment, w którym nie może już pójść dalej. Brak możliwości rozwoju wpływa bezpośrednio na zastój lub utrzymanie sprzedaży na tym samym poziomie, choć istnieje potencjał by była ona zdecydowanie wyższa i sprawniejsza. Jak pokonać ten moment i rozwijać się jeszcze sprawniej? Jaki związek ma bezpieczeństwo serwerów, jakość obsługi IT, integracja zewnętrznych systemów, rozwiązania omnichannel i analiza ze sprzedażą? Podczas prezentacji przedstawione zostaną realne wdrożenia z polskiego rynku e-commerce dla takich marek, jak 5.10.15., 8a.pl, Big Star, FASHION HOUSE Group, Golden Rose, Monnari czy New Balance Polska.
Przerwa na kawę, networking.
Strategia omnichannel w zamkniętej sieci sprzedaży marki własnej.
Podczas prezentacji powiem o rozwoju omnichannel marki właśnej. Jakie są nasze oczekiwania, a jak wygląda rzeczywistość. Kilka słów o strategii oraz kierunkach rozwoju.
People Centric Marketing.
Criteo analysis of millions of transactions in 2015 points to a major shift underway in digital marketing – one that will drive innovation for the foreseeable future. Marketing strategy must reorient from devices to consumers. The objective will be to create one unified, seamless and individualized experience across devices and channels, and from mobile web to apps and email. Offline behaviours must be captured and accounted for, and marketers must leverage the power of real-time and dynamic technology to sustain relevance. Criteo will discuss the data and trends driving this pivot, the technologies enabling it, and how to implement successful strategies for people-oriented marketing.
Zakończenie 1.dnia konferencji, podsumowanie.
AFTER PARTY: Impreza integracyjna dla uczestników.
Po konferencji zapraszamy uczestników do LATINO BRASSERIE @FERDY'S, mieszczącym się na parterze hotelu Radisson Blu Centrum. Po intensywnym dniu, w mniej formalnej atmosferze, uczestnicy będą mogli rozszerzyć swoje kontakty biznesowe i pogłębić dyskusje toczące się na konferencji. Open bar, doskonała kuchnia, dobra muzyka i inspirujące rozmowy – to wszystko czeka naszych uczestników.
Poranna kawa i networking.
CASE STUDY: Ekspansja w rejonie CEE. Kluczowe czynniki sukcesu.
Spółka Internet Mall została założona w 2000 roku w Republice Czeskiej. Jej pierwszą myślą przewodnią była sprzedaż sprzętu elektronicznego, jednak szybki rozwój pozwolił na dużo szerszą ofertę i rozwój sklepów na 6 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. W 2015 roku Grupa Mall zrealizowała 5,5 milionów zamówień, co przełożyło się na 11,3 milionów wysłanych produktów, prawie 220 milionów wizyt na stronach sklepów i obrót 460 milionów euro. W trakcie prezentacji opowiem o praktycznych różnicach pomiędzy e-commerce’m w Polsce, Słowacji, Czechach, Chorwacji, Słowacji czy na Węgrzech oraz podzielę się doświadczeniami i wyzwaniami związanymi z ekspansją na rynki zagraniczne. Postaram się również odpowiedzieć na pytania, czy warto zaistnieć w porównywarce cenowej, gdzie największą rolę odgrywa cena, a gdzie nie może zabraknąć formy płatności za pobraniem, jak różni się logistyka, czy marketing. O tych i innych czynnikach potrzebnych do osiągnięcia sukcesu na miarę lidera e-commerce w tym rejonie Europie chętnie podzielę się z wszystkimi uczestnikami mojego wystąpienia.
CASE STUDY: "Trudne branże" w e-commerce? Sklep Internetowy jako element digitalizacji klienta.
Grupa Energa od kilku już lat zbiera doświadczenia w obszarze e-commerce realizując nieszablonowe projekty i udowadniając, że innowacyjne podejście możliwe jest także w branży energetycznej. Sklep internetowy www.sklep.energa.pl w nowej, odświeżonej odsłonie stanowi jeden z elementów projektu „Digitalizacji klienta i rozwoju elektronicznego kanału sprzedaży”. Podczas prezentacji pokażę jak Energa definiuje e-commerce, jak wykorzystuje ten kanał do realizacji swoich celów sprzedażowych oraz jak rozwija się w tym obszarze pomimo barier i ograniczeń.
Product Information Management dla setek tysięcy produktów.
Systemy PIM (Product Information Management) stanowią podstawę rozbudowanych systemów e-commerce i pozwalają na integrację, przetwarzanie oraz udostępnianie informacji o produktach w różnych kanałach sprzedaży. Na jakie elementy zwrócić uwagę przy projektowaniu i wyborze PIM? Jak wykorzystać do tego celu rozwiązania open source i jak zintegrować je z popularnymi platformami e-commerce?
SESJA 5 MINUTES IDEA: Jakimi elementami konkurować kiedy inny sklep proponuje niższą cenę?
IDEA 1# Michał Kubowicz: 5 tricków, dzięki którym marketing automation zwiększy Twoją sprzedaż.
Marketing Automation - to buzzword, który słyszał pewnie każdy marketer. Podczas prezentacji pokażemy 5 pomysłów jak wykorzystać automation do zwiększania sprzedaży.
IDEA 2# Jacek Popko: Content inventory - jak układać nawigację przez kategorie w sklepie, żeby więcej sprzedawać?
Grupowanie produktów w kategorie wydaje się trywialnym zadaniem. Jednak z punktu widzenia sprzedawców, którzy dobrze znają towar którym handlują, układanie asortymentu może wyglądać zupełnie inaczej niż okiem użytkownika, który poszukuje produktu. Jak pogodzić te dwa światy?
IDEA 3# Grzegorz Wroniszewski: Deklaracje w e-logistyce – wpływ na decyzje zakupowe.
Co i w jaki sposób komunikować w sklepie internetowym, by dostawy i logistyka stawały się przewagą konkurencyjną.
Lunch, networking.
W tej sesji mają Państwo możliwość zgłębienia wybranego zagadnienia w mniejszych, interaktywnych grupach.
Zapraszamy do wyboru 1 z interesujących tematów i przećwiczenie go pod okiem eksperta. W trakcie warsztatów zaplanowana jest przerwa na kawę.
Skuteczne wykorzystanie YouTube’a w e-commerce.
Sprawdź szczegóły: WARSZTATU 1
Synergia analityki i SEM dla skutecznego otwierania, podgrzewania i domykania ścieżki konwersji.
Sprawdź szczegóły: WARSZTATU 2
BRAK MIEJSC - ZAPYTAJ O MOŻLIWOŚĆ UDZIAŁU
Skuteczna strategia omnichannel. Jak zmierzyć wpływ działań online na sprzedaż offline?
Sprawdź szczegóły: WARSZTATU 3
BRAK MIEJSC - ZAPYTAJ O MOŻLIWOŚĆ UDZIAŁU
Jak zabezpieczyć e-commerce? Prawne aspekty sprzedaży przez Internet.
Sprawdź szczegóły: WARSZTATU 4
Zakończenie konferencji
Interaktywne sesje warsztatowe
600% wzrostu sprzedaży niszowego produktu Squatty Potty osiągnięte dzięki tylko jednemu filmikowi na YouTube. Ponad 50 milionów wyświetleń na YT i Facebooku, z czego ponad 75% to zasięg organiczny (nieopłacony, widzowie sami dzielili się video). Ekspozycja w największych światowych mediach za ułamek budżetu, jaki była warta. Wielki sukces sprzedażowy i partnerstwo z największą na świecie siecią hipermarketów - Wall Mart. Jeżeli chcesz wiedzieć, jak osiągnąć taki efekt – przyjdź na warsztat.
Content is the king, and the distribution is the queen. Telewizja traci widzów na rzecz Internetu, a video jest już najważniejszym nośnikiem treści marketingowych w sieci. O tym, jak tworzyć zapadające w pamięć kampanie video w Internecie i jak skutecznie dystrybuować treść oraz trafiać dokładnie do klientów, o których Ci chodzi – opowiem na moim warsztacie.
Zapraszam,
Chcesz więcej sprzedawać, angażować użytkownika czy wiedzieć, co robi na twojej stronie internetowej? Chcesz zrozumieć dane gromadzone w serwisie i nauczyć się ich poprawnej interpretacji? Na warsztatach pokażemy Ci w jaki sposób wykorzystać narzędzia analityczne i dane do rozwoju biznesu, jak skutecznie zdefiniować cel kampanii, monitować jej przebieg i jaki sposób poprawna analiza może zwiększyć przychody.
Zapraszam,
Warsztaty dla średniozaawansowanych.
BRAK MIEJSC
Marketerzy zwykle weryfikują narzędzia komunikacji w sposób bezpośredni, rzadko mierząc wpływ jednego kanału na drugi. Podczas analizy sprzedaży umyka im sprzedaż generowana przez efekt synergii mediów. Wnioski podejmowane na bazie niepełnych informacji mogą prowadzić do błędnych decyzji.
W czasie warsztatów zaprezentujemy metody analityczne oraz dostępne narzędzia, które pozwolą na bardziej efektywną alokację budżetów marketingowych i sprzedażowych, tak aby osiągnąć jak najwyższy ROI.
Zapraszam,
Praktycznie każde zagadnienie prawne dotyczące e-commerce ma swoje fakty i mity, które krążą po sieci i są podawane jako prawidłowe rozwiązania. Weźmy np. zbieranie zgód na przetwarzanie danych osobowych do potrzeb realizacji umowy czy marketing towarów i usług własnych. Innym przykładem może być pobieranie zgód poprzez checkboxy na faktury elektroniczne. Często w e-commerce pojawia się wątpliwość, to jak to właściwie jest? Czy jest to praktyka rynkowa czy wymóg regulacyjnych? Niejednokrotnie porównujemy rozwiązania wykorzystane w innych firmach i to może być ślepa uliczka dla biznesu. Podczas warsztatów przejdziemy wspólnie z uczestnikami kilkanaście przykładów. Pracując nad poszczególnymi rozwiązaniami, podzielimy się wieloletnim doświadczeniem z tego obszaru.
Zapraszamy,
1600 zł netto
Przy zgłoszeniu od
17 września 2016
Zapisz się na raport
Ecommerce Standard 2016
Premiera: 29 września 2016
Internet Standard od dekady obserwuje rozwój polskiego rynku handlu elektronicznego, na którym każdego dnia spotykają się sprzedawcy z kupującymi, aby zawierać transakcje sprzedaży przez Internet.
W raporcie m.in.:
Jakie formy marketingu najczęściej stosują firmy sprzedające przez Internet?
Jakimi budżetami marketingowymi operują?
Czy widzą szansę rozwoju na zagranicznych rynkach?
Jak zabiegają o lojalność klientów?
Co zamierzają ulepszyć w swoim sklepie w ciągu najbliższych 12 miesięcy?
Jakie mają wyzwania związane z technologią w e-commerce?
Jak oceniają swoją sprzedaż w ciągu ostatnich 12 miesięcy i jakie widza perspektywy na kolejny rok?
Jakie widzą wyzwania, które stawia przed nimi rynek w ciągu najbliższych 12 miesięcy?
Raport będzie opublikowany w czasie konferencji Ecommerce Standard 2016, która odbędzie się w dniach 29-30 września w Warszawie.
Uczestnicy wydarzenia otrzymają raport w wersji drukowanej w czasie konferencji.
Już teraz możesz zapisać się, aby otrzymać jego bezpłatne, elektroniczne wydanie.
ul. Grzybowska 24, Warszawa
Aleksandra Zygarska
Tel. 662 287 872
[email protected]
Klaudia Kałuska
Tel. +48 662 287 865
[email protected]
Patrycja Gielecińska
Tel. 662 287 833
[email protected]
Elżbieta Kurtyka
Tel. +48 662 287 735
[email protected]
Sebastian Watras
Tel. 662 287 730
[email protected]