Podczas drugiego dnia konferencji uczestnicy będą mieli możliwość udziału w jednym z interaktywnych, specjalistycznych warsztatów. Zapraszamy do wyboru interesującej Cię ścieżki tematycznej, abyś pod okiem ekspertów, w bardziej kameralnym gronie, mógł zgłębić swoją wiedzę i umiejętności.
Warsztat I:
TECHNIKI GAMIFIKACYJNE WYKORZYSTYWANE W ECOMMERCE
Krzysztof Przybylski, Doradca Zarządu, Gamfi / V-ce Winner of 2014 Loyalty and Gamifications World Championship
Warsztat II:
WYKORZYSTANIE DANYCH O UŻYTKOWNIKU DO PERSONALIZACJI PROCESU ZAKUPOWEGO
Maciej Gałecki, CEO, Bluerank
Warsztat III:
JAK ZBUDOWAĆ CUSTOMER EXPERIENCE W ONLINE
Marta Łukawska-Daruk, Customer Experience Expert, CustomerMatters
Agata Szczepańska-Jochemczyk, Customer Experience Expert, CustomerMatters
Lista uczestników zamknięta - brak miejsc
Warsztat IV:
JAK POWIĄZAĆ USABILITY Z KONWERSJĄ
Jacek Popko, KKVLAB
Lista uczestników zamknięta - brak miejsc
UWAGA: liczba miejsca na poszczególne warsztaty jest ograniczona do 30.
Decyduje kolejność zgłoszeń.
Programy sponsorskie oraz reklama
Adam Sobczyk
tel: 22 32 17 881
tel. komórkowy: 662 287 881
[email protected]
Promocja i organizacja konferencji
Renata Grabowiec
tel: 22 32 17 744
tel. komórkowy: 662 287 744
[email protected]
Program konferencji
Aleksandra Zygarska
tel: 22 32 17 872
tel. komórkowy: 662 287 872
[email protected]
Dyrektor konferencji Business Media
Sebastian Watras
tel: 22 32 17 730
tel. komórkowy: 662 287 730
[email protected]
© Copyright 2024 International Data Group Poland S.A.
00-131 Warszawa, ul. Grzybowska 2/44
tel. +48 22 3217800