Wszyscy jesteśmy Klientami. Wszyscy lubimy jak jesteśmy traktowani i obsługiwani z szacunkiem, sprawnie i uprzejmie. Wszyscy oczekujemy od usługodawców i dostawców, że spełnią nasze… choćby podstawowe oczekiwania. I jako firmy – robimy wszystko, aby zadowolić naszych Klientów, dostarczyć im usługę lub produkt na czas, rozmawiać z nimi miło, proponować nowe, za lepszą cenę… Skoro obie strony się starają i mają w sumie zbieżne cele, dlaczego nadal Klienci mają tyle zastrzeżeń…
Cel warsztatów:
Przekazanie wiedzy czym jest Customer Experience Management oraz jakie przynosi korzyści organizacji. Wspólne przejście Customer Journey Klienta w różnych branżach i na przykładach różnych firm. Dzięki temu oraz identyfikacji różnych błędów, które popełniają firmy nauczymy się „Myśleć Klientem” w praktyce, a także przedyskutujemy dlaczego szczegóły mają dla Klienta znaczenie i wpływają na jego doświadczenia.
Kluczowe korzyści udziału:
Program warsztatów:
CZĘŚĆ I - TROCHĘ O CUSTOMER EXPERIENCE
CZĘŚĆ II – JAK TO ZROBIĆ? Czyli „Myśl Klientem”
Agata Szczepańska-Jochemczyk,
Customer Experience Expert, CustomerMatters
Maksymalna liczba uczestników: 30
Programy sponsorskie oraz reklama
Adam Sobczyk
tel: 22 32 17 881
tel. komórkowy: 662 287 881
[email protected]
Promocja i organizacja konferencji
Renata Grabowiec
tel: 22 32 17 744
tel. komórkowy: 662 287 744
[email protected]
Program konferencji
Aleksandra Zygarska
tel: 22 32 17 872
tel. komórkowy: 662 287 872
[email protected]
Dyrektor konferencji Business Media
Sebastian Watras
tel: 22 32 17 730
tel. komórkowy: 662 287 730
[email protected]
© Copyright 2024 International Data Group Poland S.A.
00-131 Warszawa, ul. Grzybowska 2/44
tel. +48 22 3217800