Analiza danych sprzedażowych to konieczność. Czołowi CMO na świecie zgadzają się, że umiejętności analityczne w marketingu staną się kluczowe dla tego obszaru w ciągu najbliższych 5 lat . W sytuacji, gdy niebawem 75% budżetów marketingowych będzie wydawanych online , odpowiemy co zrobić, by zapanować nad danymi o klientach w taki sposób, by zawsze odpowiedzieć na ich konkretną potrzebę. Pokażemy, jakich narzędzi analizujących ruch, zachowania, preferencje i opinie o produkcie lub marce użyć by zapewnić optymalny przepływ informacji między nimi, aby zbudować kompleksowy profil konsumenta.
Cel warsztatów:
Warsztaty mają na celu przybliżenie technicznych i merytorycznych możliwości oferowanych przez dostępne narzędzia analityczne m.in. z obszarów:
do wykorzystania danych ilościowych i jakościowych o użytkowniku w celu personalizowania jego procesu zakupowego.
Uczestnicy warsztatu będą mieli za zadanie przygotować koncepcję wykorzystania dostępnych narzędzi do pozyskania niezbędnych, użytecznych informacji o potencjalnych klientach. Informacje te mają następnie posłużyć do zaproponowania optymalnej (z punktu widzenia podejmowania decyzji zakupowej) – spersonalizowanej konfiguracji treści i funkcjonalności, które przyczynią się do wygenerowania zakupu.
Kluczowe korzyści udziału:
Program warsztatów:
CZĘŚĆ I – wprowadzenie do tematu
CZĘŚĆ II – warsztaty i dyskusja
Poziom zaawansowania: Wymagana jest wiedza uczestników na poziomie średniozaawansowanym lub zaawansowanym.
Programy sponsorskie oraz reklama
Adam Sobczyk
tel: 22 32 17 881
tel. komórkowy: 662 287 881
[email protected]
Promocja i organizacja konferencji
Renata Grabowiec
tel: 22 32 17 744
tel. komórkowy: 662 287 744
[email protected]
Program konferencji
Aleksandra Zygarska
tel: 22 32 17 872
tel. komórkowy: 662 287 872
[email protected]
Dyrektor konferencji Business Media
Sebastian Watras
tel: 22 32 17 730
tel. komórkowy: 662 287 730
[email protected]
© Copyright 2024 International Data Group Poland S.A.
00-131 Warszawa, ul. Grzybowska 2/44
tel. +48 22 3217800