Gamifikacja to narzędzie do wpływania na zachowania ludzi za pomocą mechanizmów sprawdzonych w grach. Wykorzystywana jest w takich obszarach jak marketing, sprzedaż, performance management czy rozwój osobisty. Wg ostatniego raportu Gartnera mamy do czynienia z dojrzewaniem tego trendu i możemy liczyć na szeroką jego adopcję w ciągu najbliższych lat. Niemniej pionierzy mogą poszczyć się świetnymi wynikami już dziś. Ten warsztat jest dla Ciebie, jeśli chcesz do nich dołączyć!
Kilka przykładów: dzięki gamifikacji mint.com w 2 lata osiągnął wartość 170 mln dolarów, zmieniając nawyki zarządzania finansami osobistymi swoich użytkowników. HBO Online Polska zaangażowało ponad 40 tys. widzów w wykonanie 520 tys. zadań promocyjnych o wartości ponad 250 tys. zł.
Cel warsztatów:
Podczas tych warsztatów przeprowadzimy analizę najlepszych na świecie wdrożeń gamifikacji, żeby dogłębnie poznać zasady jej działania. Wyposażeni w tę wiedzę, określimy miejsca w Twoim procesie sprzedaży, które stwarzają największy potencjał na wykorzystanie gamifikacji i znaczące poprawienie jego efektywności. Następnie Vice Mistrz Świata gamifikacji zdradzi własne techniki projektowania procesu gamifikacji, abyś mógł stworzyć podstawy strategii gamifikacji klientów Twojego ecommerce.
Kluczowe korzyści udziału w warsztacie:
Program warsztatów:
CZĘŚĆ I - KRÓTKIE WPROWADZENIE…
CZĘŚĆ II – WEJDŹ DO GRY! Jak zaangażować Twojego e-klienta?
Maksymalna liczba uczestników: 30
Programy sponsorskie oraz reklama
Adam Sobczyk
tel: 22 32 17 881
tel. komórkowy: 662 287 881
[email protected]
Promocja i organizacja konferencji
Renata Grabowiec
tel: 22 32 17 744
tel. komórkowy: 662 287 744
[email protected]
Program konferencji
Aleksandra Zygarska
tel: 22 32 17 872
tel. komórkowy: 662 287 872
[email protected]
Dyrektor konferencji Business Media
Sebastian Watras
tel: 22 32 17 730
tel. komórkowy: 662 287 730
[email protected]
© Copyright 2024 International Data Group Poland S.A.
00-131 Warszawa, ul. Grzybowska 2/44
tel. +48 22 3217800