Jak optymalizować strony produktowe, koszyk zakupowy czy formularze rejestracyjne aby zyskać więcej klientów?
Usability oraz UX to jedne z najczęściej słyszanych haseł w tym roku na konferencjach i wydarzeniach branżowych. Nic dziwnego. Przecież żaden rozsądny menadżer zajmujący się e-commerce nie może przejść obojętnie obok wiedzy, która ma bezpośredni wpływ na zaufanie, przywiązanie klientów do marki i co najważniejsze w krótkoterminowej perspektywie – upragnioną konwersję.
Cel warsztatów:
Czy można skrócić czas i zredukować koszty implementacji oprogramowania – stron internetowych, systemów e-commerce, aplikacji mobilnych – jednocześnie czyniąc je bardziej przyjaznym i atrakcyjnym dla użytkowników? Uczestnicy poznają „od kuchni” sposoby zapewnienia jakości użytkowej oprogramowania, które decydują o jego końcowej intuicyjności i przyjazności – czynnikach, które w dzisiejszych czasach mają decydujący wpływ na przewagę konkurencyjną systemów i aplikacji.
Korzyści dla uczestników:
Jak podnieść konwersję dzięki optymalizacji usability?
Rejestracja uczestników. Poranna Kawa
Przerwa kawowa
Przerwa obiadowa
Przerwa kawowa
Sesja pytań i odpowiedzi oraz ćwiczenia „na gorąco” z optymalizacji z użyciem przykładów podanych przez uczestników.
Poranna Kawa
Przerwa kawowa
Przerwa obiadowa
Przerwa kawowa
Ćwiczenia, sesja pytań i odpowiedzi...... ......... ................ ......... ............ ............ ...........
Programy sponsorskie oraz reklama
Adam Sobczyk
tel: 22 32 17 881
tel. komórkowy: 662 287 881
[email protected]
Organizacja konferencji i rejestracja uczestników
Renata Grabowiec
tel: 22 32 17 744
tel. komórkowy: 662 287 744
[email protected]
Dyrektor konferencji Business Media
Sebastian Watras
tel: 22 32 17 730
tel. komórkowy: 662 287 730
[email protected]
Wydawca internetSTANDARD
Jerzy Michalski
tel: 22 32 17 922
tel. komórkowy: 602 110 333
[email protected]
© Copyright 2024 International Data Group Poland S.A.
00-131 Warszawa, ul. Grzybowska 2/44
tel. +48 22 3217800