W programie 3. edycji B2B Marketing Standard: 2 debaty, 7 warsztatów, 1 sesja motywacyjna, 28 prelegentów, 1 sesja networkingowa

WEŹ UDZIAŁ W WYDARZENIU I:

- PORÓWNAJ case studies marketingu B2B z wielu branż (wśród nich m.in. IBM, RWE, HP, Audioteka.pl, Orange Polska).
- POZNAJ 3 różne perspektywy - Marketingowca, Sprzedawcy i zewnętrznego Dostawcy Lead'ów - wyzwania związane z kampaniami lead'owymi.
- DOŁĄCZ do dyskusji dotyczącej kluczowych obszarów marketingu B2B na kolejne miesiące - Demand Marketing, Reklama Natywna czy Content Marketing - co zwycięży w walce o klienta w ciągu najbliższych miesięcy?
- SPERSONALIZUJ swój program - WYBIERZ 2 z 6 interaktywnych warsztatów: wybierz spośród: CXM, Start'up way, Content Markteting dla "nudnych branż" oraz Negocjacje marketingu i sprzedaży B2B, Polityka cenowa i programy motywacyjne.
- POZNAJ premierowe wyniki raportu - pierwsze na polskim rynku badanie CONTENT MARKETING w sektorze B2B.
- WEŹ UDZIAŁ w 120-minutowej sesji warsztatowej, którą poprowadzi Jacek Rozenek i nawiąż cenne kontakty
z osobami z branży.

- WŚRÓD TEMATÓW KONFERENCJI:

Customer Experience, czyli jak zaskakiwać, doceniać i dziękować klientom biznesowym.

Marketing ROI - Czy można policzyć efekt działania marketingu?

Zarządzanie czasem: 7 grzechów głównych w wykorzystaniu czasu
w organizacjach.


Jak zbudować skuteczną strategię Content Marketingu?

 Jak event marketing służy do budowania i podtrzymywania relacji biznesowych?

Sprzedaż i marketing w B2B – współpraca czy rywalizacja? Jak zorganizować te działy wokół realizacji celów sprzedażowych?


Jak marka B2C osiąga ponad połowę zysków dzięki relacjom z klientem B2B?

Raporty – sposób na zmianę wizerunku firmy B2B? Przykłady dobrych i złych praktyk.

Inspiratorzy

Speaker
Angelika Chimkowska Manager, Mentor, Mówca
Speaker
Jacek Rozenek Aktor, Coach
Speaker
Grzegorz Albrecht Independent Business Catalyst
Speaker
Maciej Tesławski Branding, Strategy & Loyalty Author

Prelegenci

Speaker
Igor Bielobradek Digital Marketing Manager
Speaker
Marta Bryła-Gozdyra Dyrektor zarządzający Everbe
Speaker
Marta Czartoryska-Żak Wiceprezes ds. Marketingu i Komunikacji, Wirtualna Polska
Speaker
Emilia Dąbrowska Customer Experience Specialist, Pracuj.pl
Speaker
Krzysztof Grzyb Customer Experience Manager,  Pracuj.pl
Speaker
Katarzyna Kamińska Kierownik Promocji Biura Sprzedaży, Grupa Wirtualna Polska
Speaker
Łukasz Kosman Head of Sales and B2B Partnership, CEO, Audioteka.pl
Speaker
dr Maciej Kraus Dyrektor, FernPartners 
Speaker
Piotr Łata Sales and Marketing Manager, FUNAI Electric Europe
Speaker
Małgorzata Łukaszuk Trenerka, House of Skills 
Speaker
Maciej Mroczek Digital Manager, IBM 
Speaker
Derrick Ogrodny Założyciel i Dyrektor Zarządzający, Virtual Brain
Speaker
Paweł Olbryś Kierownik Projektu, Wydział Komunikacji B2B, Orange Polska
Speaker
Anna Rawska-Kupczyńska Enterprise Group Marketing Manager, HP
Speaker
Marcin Renduda Dyrektor sprzedaży, IDG Poland
Speaker
Michał Skorupa Head of the Sales Business Line for Heavy and Light Industry, RWE Polska
Speaker
Grzegorz Urban Demand Generation and Revenue Management Expert, PwC
Speaker
Agnieszka Węglarz Strateg i praktyk biznesowy, Ekspert Harvard Business Review Polska
Speaker
Sebastian Watras Dyrektor Konferencji BM, IDG Poland
Speaker
Bartosz Wysocki Dyrektor Sprzedaży, Grupa Gazeta.pl

Najlepszą rekomendacją wydarzenia są opinie uczestników poprzednich edycji!

„Doskonała organizacja na wysokim poziomie, ciekawi prelegenci.” Anna Sierakowska, Public Relation Manager, SIMON-KUCHER


„Prezentacje są bardzo inspirujące i dają pozytywną energię do pracy.” Monika Stelmach, Kierownik Zespołu ds. Wizerunku i Komunikacji, LOGINTRANS

„Bardzo dobra konferencja – dziękuję!” Oksana Werbowy-Sankowska, Dyrektor Marketingu, EMPIK SCHOOL

„Interesujące i ciekawe propozycje wykorzystania nowoczesnych technik marketingowych.” Aleksandra Nogalska, Współwłaściciel, INNOVATION IN ACTION 


„Wysoka wartość merytoryczna, przyjemna atmosfera, krótkie wystąpienia nadają dynamiki, dobra organizacja.” Marta Chudyk, Marketing Project Manager, UNIT4TETA 

Konferencję kierujemy do wszystkich osób odpowiedzialnych za sprzedaż       i marketing w segmencie B2B,       w szczególności:

dyrektorów i kierowników marketingu B2B,
dyrektorów i kierowników sprzedaży B2B,
marketing managerów B2B, e-commerce managerów, szefów strategicznych działów w firmie,
dyrektorów rozwoju biznesu,
prezesów i właścicieli firm działających na rynku B2B

About Image

Jesteśmy do Państwa dyspozycji:

Program konferencji:

Aeksandra Zygarska
Tel. 22 3217 872
[email protected]

Organizacja i promocja:

Renata Grabowiec
Tel. 22 3217 744
[email protected]

Programy sponsorskie: 

Adam Sobczyk
Tel. 22 3217 881
[email protected]

Dyrektor Konferencji BM:

Sebastian Watras
Tel. 22 3217 730
[email protected]

Patroni medialni: