O IDG Poland S.A.

International Data Group Poland S.A. to polski oddział największego na świecie międzynarodowego koncernu wydawniczego w branży komputerowej - International Data Group - wydającego 300 czasopism w 80 krajach świata.

W Polsce IDG Poland wydaje tygodnik COMPUTERWORLD wraz z Raportami Computerworld (między innymi Computerworld TOP 200 - Polski Rynek Informatyczny i Telekomunikacyjny), magazyn CXO, miesięcznik PC WORLD wraz z wydaniami specjalnymi PC World Extra i PC World Special, a także miesięczniki NETWORLD, Digit, Kino Domowe - Magazyn DVD i Gamestar. Nasz oddział zajmuje się również organizacją konferencji i seminariów technicznych. IDG Poland jest również twórcą pierwszego polskiego portalu IT www.idg.pl. W swej ofercie mamy także 13 serwisów internetowych, w tym Jobuniverse.pl - stronę poświęconą rekrutacji specjalistów z dziedziny informatyki.

Tygodnik Menedżerów i Informatyków Computerworld jest czasopismem adresowanym do osób podejmujących decyzje dotyczące strategii i inwestycji informatycznych w przedsiębiorstwach, bankach, urzędach, instytucjach i innych organizacjach. Computerworld dostarcza im wszechstronnej, rzetelnej i aktualnej wiedzy o proponowanych przez polski i światowy rynek rozwiązaniach informatycznych, a także wyczerpująco informuje o wchodzących w ich skład: usługach, oprogramowaniu i sprzęcie. Szczególną wagę przywiązuje do pokazywania pozytywnych przykładów zastosowań informatyki w konkretnych miejscach w Polsce. Reportaże i opisy zastosowań uzupełniają rozważania dotyczące biznesowej strony korzystania z informatyki: efektywności inwestycji, reorganizacji struktur przedsiębiorstw, zarządzania projektami, budowania przewagi konkurencyjnej firm.

CXO - Magazyn kadry zarządzającej wspiera strategów przedsiębiorstw zarówno w kształtowaniu przyszłości firmy, jak i w codziennym zarządzaniu operacyjnym, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości, jaką daje technologia informatyczna. CXO mówi o usprawnianiu procesów biznesowych, o stosowaniu systemów i rozwiązań informatycznych, o wdrażaniu najlepszych praktyk organizacyjnych, o upowszechnianiu wśród załogi zasad dobrej pracy i chęci samorealizacji opartej na wartościach, o budowaniu wizerunku firmy wiedzy i firmy odpowiedzialnej społecznie.