Reklama i marketing

Gemius prezentuje badanie zasięgu e-commerce na żywo
Wizyty na stronie i popularność w mediach społecznościowych najważniejsze dla europejskich marketingowców

W 2015 wydatki na reklamę online w Europie były wyższe niż w telewizji
744

W 2015 wydatki na reklamę online w Europie były wyższe niż w telewizji

Jak podają Wirtualne Media, reklama online wyprzedziła reklamy w telewizji. Tak wynika z porównania wydatków europejskich reklamodawców na te...

E-mail marketing: podwójna zgoda to maksimum bezpieczeństwa
926

E-mail marketing: podwójna zgoda to maksimum bezpieczeństwa

Uzyskanie od odbiorców wyraźnej i możliwej do potwierdzenia zgody na otrzymywanie informacji handlowych jest niezbędne do działań...

Facebook - najlepsze ROI dla marketerów
548

Facebook - najlepsze ROI dla marketerów

Jeśli chodzi o marketing, Facebook jest najlepszą siecią społecznościową dla prowadzenia wszelkiego rodzaju kampanii. Charakteryzuje go...

Globalne wydatki na reklamę w mediach coraz większe
310

Globalne wydatki na reklamę w mediach coraz większe

Statystyki z poprzednich lat pokazują jasno, że z roku na rok na świecie coraz więcej wydaje się na reklamę w mediach. I jak pokazują to...

W Skandynawii coraz więcej osób blokuje reklamy w sieci
279

W Skandynawii coraz więcej osób blokuje reklamy w sieci

Jak pokazuje to raport AudienceProject za luty 2016, choć w krajach skandynawskich zakupy online są niezwykle popularne, to jednak coraz więcej...

Dlaczego marketerzy nie personalizują treści?
275

Dlaczego marketerzy nie personalizują treści?

Choć nowoczesne rozwiązania technologiczne pozwalają na usprawnienie personalizacji treści, w USA 59% sprzedawców nie wykorzystuje ich w...

Firmy motoryzacyjne największymi reklamodawcami w Niemczech
198

Firmy motoryzacyjne największymi reklamodawcami w Niemczech

385 milionów euro - tyle właśnie wydały w 2015 roku niemieckie firmy motoryzacyjne na reklamy online. A jakie jeszcze branże naszych zachodnich...

Sprzedawcy na dużych rynkach stawiają na wielokanałowość
253

Sprzedawcy na dużych rynkach stawiają na wielokanałowość

PricewaterhouseCoopers zapytało sprzedawców na największych rynkach e-commerce, w jaki sposób planują zyskać większą liczbę klientów w 2016...

W Ameryce Łacińskiej coraz więcej wydaje się na reklamę online
141

W Ameryce Łacińskiej coraz więcej wydaje się na reklamę online

We wszystkich krajach Ameryki Łacińskiej rośnie ilość pieniędzy wydawanych na reklamę online. Jest to ogółem 1/3 wszystkich wydatków na...

M-commerce zaczyna dominować na dużych rynkach
304

M-commerce zaczyna dominować na dużych rynkach

Nie tylko w Chinach e-commerce zmienia się w m-commerce. Urządzenia mobilne stanowią już połowę narzędzi zakupowych na kilku największych...

Zyski z reklam online - obecne i przewidywane u największych
873

Zyski z reklam online - obecne i przewidywane u największych

Niedawno ukazało się u nas zestawienie dziesięciu największych graczy na rynku internetowych reklam online, gdzie pokazany był ich procentowy...

Kto blokuje reklamy na trzech dużych rynkach?
363

Kto blokuje reklamy na trzech dużych rynkach?

Wielka Brytania, USA i Francja to trzy duże rynki e-commerce. Jak pokazują to najnowsze badania, na każdym z nich ok. 1/3 użytkowników używa...

Francuzi uważają banery reklamowe w sieci za bezużyteczne
260

Francuzi uważają banery reklamowe w sieci za bezużyteczne

Banery reklamowe to rzecz, która ma w założeniu zachęcić do odwiedzenia strony lub zakupu produktu. Jednak we Francji za "kompletnie...

Zobacz więcej
E-commerce Standard 2015

E-commerce Standard 2015

Internet Standard od dekady obserwuje rozwój polskiego rynku handlu elektronicznego, na którym każdego dnia spotykają się sprzedawcy z kupującymi, aby zawierać transakcje sprzedaży przez internet. Tegoroczne jubileuszowe badanie,...

Pobierz raport