Zapraszamy na konferencję | Zarejestruj się dziś!

Warszawa, 5-6 marca 2014

Nasze zaproszenie kierujemy do:

Członków zarządów ds. marketingu i sprzedaży, Brand managerów, Specjalistów do spraw marketingu, ecommerce i PR, osób odpowiedzialnych za budżety marketingowe i reklamowe reklamę, przedstawicieli agencji interaktywnych i domów mediowych, media planerów i sprzedawców interaktywnych kampanii reklamowych.

Słowo od Wydawcy

adSTANDARD to konferencja o reklamie

Zachodzi mnóstwo dynamicznych zmian, mechanizmy, które działały jeszcze rok temu, dziś często tylko drenują nasz budżet. I odwrotnie. Są narzędzia, które przez ostatni rok bardzo się rozwinęły. Dlatego

mamy o czym rozmawiać!

Być może tak właśnie jest z Instagramem, o którym wielu marketerów wie tylko tyle, że jest. Pokolenie dzisiejszych 20,30 i 40 latków nie wyobraża sobie życia bez Facebooka. Zapytajcie przeciętnego 10 latka czy podziela Wasz entuzjazm. Dowiecie się wtedy 

czym dla wczesnych nastolatków jest Facebook.

Portalem społecznościowym, czy „passe stroną” z której korzystają ich rodzice? Temat nastolatków jest ciekawy, ale poruszymy też inne interesujące kwestie. Czy wiecie ile ruchu w internecie to

fake traffic?

mówi się, że to już prawie 20%. Co to oznacza dla Was jeśli wydajecie pieniądze na reklamę? Co to oznacza dla Was jeśli żyjecie z pieniędzy wydawanych na reklamę? Sprawę dodatkowo komplikuje nasilające się zjawisko 

ślepoty reklamowej.

w naszym środowisku, ludzi związanych z marketingiem i reklamą w zasadzie nie używa się adblokerów. Ale nasze środowisko to garstka w tym prawie 40 milionowym kraju. Jak to jest naprawdę z blokowaniem reklam i kto tę prawdę ma odwagę ujawnić? Postaramy się porozmawiać o tym na adSTANDARD. A o czym jeszcze? Chociażby o

o remarketingu i tanim kupowaniu reklam.

W tym temacie teoretycznie powiedziano już wszystko. Do naszej redakcji przyszedł ostatnio list, w którym pewien przedsiębiorca chwalił się optymalizacją swojego budżetu reklamowego. Za kupon AdWords o wartości 250 zł, którym poczęstowała go znana firma hostingowa, wykupił „kampanię” w najpopularniejszej wyszukiwarce. Był zachwycony bo jego reklama kroczyła za nim po całym internecie. List zakończył pytaniem, które musi w nas, marketerach obudzić czujność: po co wydawać krocie na promocję skoro za 250 zł można mieć „cały internet”? Żeby edukować klientów sami musimy być wyedukowani. Zapraszam na adSTANDARD – VII edycję kultowej konferencji.

 

Do konferencji pozostało:

Your browser does not support the HTML5 canvas tag.

0

DAYS

Your browser does not support the HTML5 canvas tag.

0

HRS

Your browser does not support the HTML5 canvas tag.

0

MINS

Your browser does not support the HTML5 canvas tag.

0

SECS

Konferencja już się zakończyła. Zapraszamy za rok. Szukaj informacji na internetSTANDARD.pl

Członkowie Rady Programowej o konferencji

Loading…

Wybieraj to co najlepsze

200 zł w prezencie!

Czy wiesz , że rejestrując się na adSTANDARD możesz otrzymać prezent w postaci przedpłaconej karty VISA, doładowanej kwotą 200zł?Pieniądze możesz wydać na parking, na taksówkę albo na kwiaty dla żony lub męża, w ramach przeprosin za późny powrót z naszej wieczornej imprezy integracyjnej.

Dowiedz się więcej

Wideozapowiedzi

Just me!

Cena wejściówki dla jednej osoby.

1990 zł +23%VAT
just me

+ Cashback dla uczestnika: 200 ZŁ

Każdy uczestnik otrzyma kartę VISA, doładowaną kwotą 200 złna prywatne wydatki związane z konferencją!

Few of us!

Cena wejściówki przy rejestracji 2 lub 3 osób z jednej firmy.
1690 zł +23%VAT
few of us

+Cashback dla uczestników: do 600 zł

Każdy uczestnik otrzyma kartę VISA, doładowaną kwotą 200 zł na prywatne wydatki związane z konferencją!

Miejsce konferencji

Centrum Konferencyjne, budynek Focus, I piętro, Al. Armii Ludowej 26, Warszawa

Kontakt

przedstawiamy nasz teamSTANDARD

Partner konferencji

PATRONI MEDIALNI

Top